Osobnosti v Eyrie

Mgr. Ondřej Kasík

My jsme Sparta. A Vy? aneb brandmanagement a marketingová komunikace ve sportu a bussinessu

Co má společného budování značky ve sportu a bussinesu a v čem jsou rozdíly.  Jak lze sdílet zkušenosti a inspirovat – o to se s Vámi přijdou podělit dva zkušení odborníci, kteří již dokázali, že v oboru marketingu mají co říci.

Ondřej Kasík

 

Mgr. Ondřej Kasík, ředitel komunikace, AC Sparta Praha

Oddělení P.R. a komunikace, které vede, má v pražském fotbalovém klubu na starosti styk s novináři, fanoušky a veřejností, zajišťuje také správu interních médií (Facebook, Twitter, YouTube channel, tištěný zpravodaj Sparta, do toho!). Je mluvčím klubu. Absolvoval obor Mediální studia na FSV UK.

 

 

Jan Novák

 

Jan Novák, marketýr, majitel agentury Marketeers, s.r.o.

Od roku 1994 pracuje v oblasti marketingu a médií. Svou marketingovou kariéru zahájil v PR agentuře, poté pracoval jako ředitel marketingu pro rádia Evropa 2 a Frekvence1. Byl ředitel marketingu nadnárodní telekomunikační společnosti Contactel (ČR) a Golden Telecom (Moskva, Ruská federace). Od roku 2005 byl spolumajitelem reklamní agentury JU-TURN, kde působil jako konzultant a šéf klientského servisu. V roce 2012 založil společnost Marketeers CZ, kterou řídí.

OBSAH:

AC Sparta

  • Co je to značka/brand a jaká je její hodnota.
  • Proč není možné značky vlastnit, ale pouze spoluvytvářet.
  • Značka a její pozice , vnímání značky očima fanoušků a klientů.
  • Zrod značky – srdce těch uvnitř nebo zkušenosti externích konzultantů?
  • Slogan MY JSME SPARTA – vznik a přeměna na „značku“, jeho síla, současnost a budoucnost.
  • Plánování strategie značky.
  • Jak souvisí značka a firemní kasa?

    Marketeers

  • A co na to Slavie?

 

JIŽ PROBĚHLO.

     více informací: lucie.lencova@eyrie.cz